Αναρτήθηκε από: firfiris | Φεβρουαρίου 15, 2007

Κυπριακός Τσελεμεντές


Fascista ala Cypriota

Χρόνος Προετοιμασίας – 20 χρόνια

Συστατικά:

1 Αγόρι νεογέννητο
1 Σιηπεττούδι Μόντε Κάρλο
1 ποδοσφαιρική ομάδα
1-2 άγευστα πολιτικά κόμματα
6-7 βιβλία ιστορίας εξ Ελλάδος (παλαιού τύπου)
12 χρόνια δημόσιας εκπαίδευσης (ιδιαίτερα μαθήματα ανάλογα με τα γούστα μας)
2 χρόνια στρατιωτικής θητείας
1 θείο αγωνιστή της ΕΟΚΑ ή αντιστασιακό
Μπόλικες σημαίες (κόκκινες ή μπλέ)
Κατηχητικά σχολεία (προαιρετικά)
1 Κρατικό τηλεοπτικό κανάλι

Προετοιμασία:

Προσθέτουμε το αγόρι, την ποδοσφαιρική ομάδα και το τυφέκιο Μόντε Κάρλο σε μια κούπα και τα αφήνουμε να αναμεικτούν καλά οι γεύσεις για 5-6 χρόνια και για να εξοικιωθούν μεταξύ τους. Όταν το μείγμα αρχίσει να πήζει και να γίνεται ομοιόμορφο, προσθέτουμε τη δημόσια εκπαίδευση, τις σημαίες, τα βιβλία (πρέπει να είναι οπωσδήποτε παλαιού τύπου καθώς η επιτυχία της συνταγής εξαρτάται από την ποιότητα των υλικών μας) και τα ιδιαίτερα μαθήματα αμέσως για να μήν μας έρθει σε επαφή με την αντίθετη άποψη. Τα κόμματα και το θείο που δεινοπάθησε από Τούρκους/Φασίστες τα προσθέτουμε προς το τέλος για να αναδείξουν πιό έντονα το άρωμά τους. Ανακατεύουμε καλά καλά μην μας κόψει από την εφηβική αντίδραση και τα ψίγματα κριτικής σκέψης. Χρειάζεται μεγάλη προσοχή μην έρθει σε επαφή το μείγμα με καθαρό αέρα ή την αντίθετη άποψη, τις τέχνες ή την πολιτιστική και κοινωνική παιδεία.
Αφότου ετοιμαστεί το μείγμα, προσθέτουμε την στρατιωτική θητεία και ψήνουμε στο φούρνο για 2 χρόνια περίπου γυρίζοντας κάθε λίγο το αγόρι για να μην μας αρπάξει από την αγανάκτηση. Τέλος σερβίρουμε με ένα δημοψήφισμα και συνοδεύουμε με ένα μπουκάλι Chardonnay Tassos (εσοδείας 2004) .

Το Fascista ala Cypriota μπορεί να καταναλωθεί αμέσως και όσο είναι ζεστό αλλά μπορεί να διατηρηθεί στο θάλαμο για πολλά πολλά χρόνια.

Advertisements

Responses

  1. Me ketchup i me pikles omws?

  2. Να προτείνω: σπάζουμε μία αστική νοοτροπία και χωρίζουμε το ασπράδι (ο καϋμός για ανέλιξη) από τον κρόκο (ο φόβος για κοινωνική υποβάθμιση). Τον κρόκο τον προσθέτουμε τελευταίο στο μίγμα, το ασπράδι το περιχύνουμε πάνω στη Fascista ala Cypriota κατά το ψήσιμο στο φούρνο.

    Προσοχή, προκαλεί αέρια…

  3. Ναι ρε Αγρινόν, πρόσεχε. Εν η αστική νοοτροπία το πρόβλημα μες την Κύπρο…

  4. Ο καϋμός για ανέλιξη και ο φόβος για κοινωνική υποβάθμιση είναι.

  5. Πφφφ πάλι τον έβαλα με υ τον καημένο…

  6. Εν τούτο που προσπαθώ να σου πω Αγρινό: τι σχέση έσιει ο καημός για ανέλιξη τζιαι ο φόβος της κοινωνικής υποβάθμισης με την αστική νοοτροπία; Εν χαρακτηριστικά δλδ που εν θα τα έβρισκες πριν τον (όποιον) εκσυγχρονισμό της κυπριακής κοινωνίας; Ειδικά ο φόβος της κοινωνικής υποβάθμισης εν πολλά πιο ισχυρός σε κλειστές, προ-αστικές κοινωνίες. Εν πολλά ξεπερασμένο το αριστερό κλισέ να βαφτίζουμε αστικό ό,τι εν μας αρέσκει, ή ό,τι είναι πράγματι κακό.

  7. Δεν είναι αποκλειστικά «αριστερό κλισέ». Δεν είναι μόνο αριστεροί «thinkers» (όρος που συμπεριλαμβάνει σύνολο ευρύτερο των φιλόσοφων) που ασχολήθηκαν με το φαινόμενο αυτό.

    Βεβαίως -ειδικά άμα ψάξεις ανθρωπολογικές / κοινωνιολογικές αναφορές -οι συμπεριφορές αυτές προϋπήρχαν και έπαιζαν σημαντικότατο ρόλο στη διαμόρφωση των όποιων κοινωνικών συνόλων… πριν και μετά την εμφάνιση της αστικής τάξης.

    Στη σύγχρονη αστική κοινωνία όμως -ως φυσιολογική εξέλιξη αλλά όχι κατ’ ανάγκη χωρίς παθογένεια -είναι που οι «ρυθμοί» αυτών των συμπεριφορών απέκτησαν τρομερή ορμή.

    Με απλά λόγια: πάντοτε ο άνθρωπος ανησυχούσε για το πως θα αποκτήσει και άλλα πράγματα & βύσματα αλλά και για την πιθανότητα να χάσει αυτά που έχει. Ουδέν κακόν. Πότε όμως δεν είχε τέτοια πληθώρα άρτιων μηχανισμών να του τα προσφέρουν. Τους κουμαντάρει;

    Ρώτα αριστερούς, δεξιούς, αριστεροδέξιους, κεντρώους, υπεράνω, οικολόγους, κοινωνιολόγους, ψυχολόγους… αν χρειαστει και γυναικολόγους.

  8. Προσθέτουμε το καρύκευμα «μεγάλος γαμιάς» στο τέλος, για έξτρα γεύση στο μείγμα.

  9. Πππππεεεεεε… ρε Μίκα, αχχχά μάνα μου.

  10. Agrino toutoi oulloi oi koinoniologoi, psixologoi ktlologoi, en opos tis anotates diplomatikes piges tou ignatiou pou theloun na paraminoun anonimes oksa enna anaferteis se kapious tziai tis theories tous sigkekrimena?

    i aoristi anafora se koinoniologous, psixologous pou tin kamneis opos pou na iparxei ena geniko consensus anametaksi tous oso afora tin «astiki nootropia» ta xaraktiristika tis tziai tis aities tis mallon deixnei pos en ksereis gia ti prama milas tziai prospatheis na xosteis piso pou touti tin ftini epiklisi afthentias.

    e, touti ennen astiki, en asteia nootropia tziai touti tziai an en provlima.

  11. (o ginekologos pou esimvouleftikes esi poios eni? isos riksei llio fos tzinos stin ipothesi)

  12. Προτού απαντήσω… θα ήθελα μια διευκρίνιση εκ μέρους σου κ. Ασεβή:

    Θεωρείς ότι «ο καημός για ανέλιξη & ο φόβος για κοινωνική υποβάθμιση» δεν χαρακτηρίζουν την Αστική τάξη; (Να υπενθυμίσω ότι ο Μαριάμπας δέχτηκε την ύπαρξη τους και προ των αστικών κοινωνιών)

    Επίσης, θεωρείς ότι δεν επιταγχύνθηκαν και αυξήθηκαν σε ένταση αυτές οι ανησυχίες με την διεύρυνση και ισχυροποίηση της αστικής τάξης (παγκοσμίος αλλά και στην Κύπρο ειδικά);

    Φιρφιρή, σόρρυ για την κατάχρηση χώρου.

    Αγρινό

  13. kamete tin douleia sas…

  14. sto proto simfonoume. sto deftero diafono. oute epitagxithikan oute afksithikan toutes oi taseis apla ekfrazountai diaforetika polles fores.

    malista se pro-kapitalistikes koinonies i timi tziai genika i koinoniki ipolipsi eixan polla pio simantiki thesi tziai o rolos tous itan pio kathoristikos se antithesi me tis kapitalistikes koinonies pou en kseroume kan ton geitona mas tziai en i koinotita en praktika aniperkti.

  15. Αγρινό said:

    «Βεβαίως -ειδικά άμα ψάξεις ανθρωπολογικές / κοινωνιολογικές αναφορές -οι συμπεριφορές αυτές προϋπήρχαν και έπαιζαν σημαντικότατο ρόλο στη διαμόρφωση των όποιων κοινωνικών συνόλων… πριν και μετά την εμφάνιση της αστικής τάξης.»

    Άρα ρε Αγρινό παραδέχεσαι ότι έννεν αποκλειστικά χαρακτηριστικά της αστικής τάξης τούτα που λαλείς. όμως, η πρώτη σου περιγραφή που ελάλε ότι συστατικά της αστικής νοοτροπίας εν μόνο τζείνα τα 2, άλλα άφηνε να υπονοηθούν.

    At best, εννα μπορούσες να σύρεις κάτι για Webber τζιαι προτενσταντική ηθική εργασίας. Που την άλλη εν νομίζω να κατηγόρησε ποττέ κανένας τους Κυπραίους για εργατικότητα.

    Ώσπου να τα συντάξεις ή να τα σκεφτείς καλλύτερα, άφησμε να πιστέφκω ότι εμίλας με (αριστερά, επιμένω) κλισέ.

  16. @Impious

    » …malista se pro-kapitalistikes koinonies i timi tziai genika i koinoniki ipolipsi eixan polla pio simantiki thesi tziai o rolos tous itan pio kathoristikos se antithesi me tis kapitalistikes koinonies pou en kseroume kan ton geitona mas tziai en i koinotita en praktika aniperkti…»

    Αφού δεν καταλάβετε τι σας λεν γιατί νευριάζετε; Όταν ανάφερα «ανέλιξη» και «υποβάθμιση» δεν εννοούσα το θέμα κοινωνικής υπόληψης στη μορφή που είχε σε προ-αστικές κοινωνίες αλλά μιλούσα για καθαρά υλιστικές ανησυχίες. Τουτέστιν, πως ικανοποιώ την γενικότερη ψυχολογική ανάγκη να νοιώθω πως «ότι ανάγκη έχω, έχω τις προσβάσεις και την ικανότητα να τις ικανοποιήσω». Αυτό «δουλεύει» είτε ξέρεις τον γείτονα σου είτε όχι. (Αν θες δες τη σειρά «Η ΑΥΡΑ ΤΟΥ ΝΙΚΗΤΗ» στο μπλογκ μου για να αντιληφθείς καλύτερα»).

    Τούτη η ανάγκη υπήρχε πάντοτε αλλά μόνο σήμερα έφτασε η εκμετάλευση της σε τέτοια σημεία που να έχουμε κοριτσόπουλα να πεθαίνουν από εθελοντική ασιτία (δεν μιλώ για ροματνικές νεάνιδες του παρελθόντος που αυτοκτόνησαν δια της πείνας επειδή χάσαν τον γκόμενο… μιλώ για Νευρική Ανορεξία… δυστυχώς δεν βρήκα online το DSM IV – TR {αμερικάνικο Diagnostic and Statistics Manual των αμερικ. ψυχίατρων}.. αλλά αν πέσει στα χέρια σου ψάξε να δεις πως η γένεση και η αύξηση αυτού του φαινομένου ανήκει ξεκάθαρα στην εποχή μας. Αυτα σαν εισαγωγή για το θέμα των ρυθμών…

    Τούτη την ανάγκη πλέον τη βρίσκεις τζιαι στο θκειό μου τον Χαρίλαο στη Ξυλοτύμπου που αγοράζει πλέη στέισιον του εγγονού του του Χαμπή & τάγκα της εγγονής του της Ελεγκούς… αλλά και στον «ανατολικό» Όττο, κάτοικο Γερμανίας σε χωριό δίπλα στον Έλβα που ενώ μιλά για το πόσο σκατά έγιναν όλα με την ένωση Ανατολικής και Δυτικής (σε πληθυσμό 30,000 έχασαν 10,000 δουλειές στον πρώτο χρόνο) σου δείχνει με περηφάνια το λιφλετ με τη νέα μερσεντές που θα πάρει διότι ΠΡΕΠΕΙ να είναι καλός καταναλωτής.

    @Μαριάμπας

    Καλός ο Webber, καλός και ο Smith αλλά μου φαίνεται πως συνηθίσατε στα εύκολα με τα ΕΔΟΝόπουλα και σκούριασε το μυαλό σας (η μαλακία -τους -είναι μεταδοτική)… Γιατί πολύ πριν από αυτούς και τους Μάρξ, Έγκελς και ΣΙΑ… υπήρχαν άλλοι πολύ πιο ουσιαστικοί όπως π.χ. Ο ΔΙΟΓΕΝΗΣ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ.

    Μην παραξενεύεσαι. Αστικές κοινωνίες τύπου Πόλεις-κράτη υπήρχαν και πριν την Αθήνα… όμως οι παραγωγικές τους δυνάμεις υπήρχαν αποκλειστικά για να εξυπηρεούν την εκάστοτε Βασιλική Οικογένεια ή Αριστοκρατία. Είναι με «Δημοκρατίες» σαν της Αθήνας που μπήκαμε για πρώτη φορά (στον Δυτικό κόσμο πάντοτε, υπήρχαν και αλλού πολιτισμοί, ε;) σε μια φόρμα κοινωνική όπου -πέραν της ψήφου του Δήμου -εισάγεται και χρήση των όποιων παραγωγικών δυνάμεων (σκλάβων συμπεριλαμβανομένων) προς ικανοποίηση των αναγκών ολάκερης της αστικής μάζας (σκλάβων εξαιρουμένων).

    Ο Διογένης ήταν ο πρώτος που άσκησε κριτική στην «περηφάνεια» των αστών για τα επιτεύγματα τους, την ματαιοδοξία τους και την ιδεοληπτική τους στάση να «έχουν και να δείχνουν ότι έχουν».

    Επειδή εν κρίμα ο Φιρφιρής )που σε λλίο θα φκάλει μαλλιά ράστα που το κακόν του) ολοκληρωμένη απάντηση θα ενσωματώσω στα επόμενα κεφάλαια της «ΑΥΡΑΣ ΤΟΥ ΝΙΚΗΤΗ» στο μπλογκ μου.

    Να με συγχωρήσετε για το πρόχειρο της απάντησης αλλά έπεσε δουλειά και κοντεύει το deadline. ΑΝ έχετε όρεξη κοιτάξτε σε 2-3 εβδομάδες για απαντήσεις στη σειρά που σας ανέφερα.

    Αγρινό Ηλίθιο

  17. agrino,

    eskeftika to polla sovara an eprepe na sou apantiso tziai an aksizei ton kopo. se kathe epomeno sxolio allaseis tziai tin thesi sou tziai prospatheis na ta saseis me parapano tsioftes. epeidi sizitisi en nomizo na ginete se etsi periptosi, tziai en exo oreksi na paizo to dead parrot sketch (o Palin tziai o Cleese kamnoun to kallitera), apla epetrepse mou na kseskepaso mono (akoma) mia tsiofta pou tis polles pou esires.

    ap’oti fenete to DSM esheis to akousta mono pou fimi epeidi an to annies potte enna eprosexes oti tipote allo ektos pou diagnostika kritiria tziai statistikes (opos iponoei tziai o titlos, duh) den eshei apolites. oute etiologia eshei gia tis diataraxes tziai tis neuroseis, oute istorikes diadromes sxetika me to pote anaptixthikan tziai eprotoemfanistikan, oute tipote. Oi neuroseis tziai oi diataraxes alla tziai pio genika akoma tziai oi diaforetikoi tipoi prosopikotitas en pagkosmioi tziai ipirxan panta oso tzairo perpatoun anthropoi stin gi tziai den ofeilontai se mia sigkekrimeni istoriki periodo–to idio isxiei tziai gia tin neuriki anoreksia.

    touto en tziai to telefteo mou sxolio. apologoume ston firfiri, exalasa tou ena pou ta pio oraia satirika keimena pou ethkievasa ton telefteo tzairo. (respect)

  18. apolites=apolitos

    istorikes diadromes=istorikes anadromes

    touto en to telefteo mou sxolio pou ta kala 😛

  19. Άλλος είναι που δεν καταλάβει τι λέει και τι γράφει. Δεν αναφέρτηκα σε όλες τις νευρώσεις / διαταραχές … αναφέρτηκα σε μια ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ (Νευρική Ανορεξία) … την σημασία της οποίας επιμελώς προσπέρασες γιατί δεν σε βολεύει. Απάντα σε παρακαλώ. ΠΟΤΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΕΙΧΑΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ;

    Το συγκεκριμένο βιβλίο DSM το είχα διαβάσει -όχι όλο βέβαια -με τα ματάκια μου λόγω σπουδών (τo 2000-2001 περίπου και στην παλαιότερη έκδοση του DSM IV πριν το «text revision» … στη βιβλιοθήκη μεσοδυτικού πανεπιστημίου). Είναι ακριβώς οι στατιστικές του αναφορές (βαθμός παρουσίας της διαταραχής στο γενικότερο πληθυσμό, δημογραφικά στοιχεία πληθυσμών που την παρουσιάζουν συχνότερα, κλπ.) που αναδυκνείουν το ενδιαφέρον του συγκεκριμένου παραδείγματος.

    Αυτό που σε ενοχλεί και σε φοβίζει είναι που δεν αυτοεγκλωβίζομαι στα κλασικά ρεπερτόρια ημιμαθών δεξιών και αριστερών που αναλώνονται σε συζητήσεις τύπου Smith vs Marx. Ποτέ δεν μου άρεσαν οι εύκολες λύσεις.

    Αν είχες πραγματικά δίψα για μάθηση και ΑΛΗΘΕΙΑ ας άνοιγες τις «βιογραφίες των φιλοσόφων» του Διογένη Λαέρτιου να δεις και λίγα πράγματα για τον άλλο Διογένη -τον Κυνικό -να καταλάβεις σε τι αναφέρομε. Γιατί προφανώς σε ξένισε η αναφορά.

    Επαναλαμβάνω. Ο φόβος για κοινωνική υποβάθμιση και ο καημός για ανέλιξη, ο πόθος για ένδυση με την «Αύρα του Νικητή» βρίσκονται σε κατάσταση επιτάγχυνσης. Τούτο χαρακτηρίζει την «αστική νοοτροπία» και τούτο κινεί σχεδόν όλες τις βιομηχανίες που σήμερα τείνουν να γίνουν βιομηχανίες «lifestyle». Γίνεται δε φανερό αυτό άμα δεις τις διαφημίσεις διάφορων και διαφορετικών βιομηχανιών και υπηρεσιών. πχ. των τραπεζών: «Είναι ωραίο να είσαι πάντοτε Νικητής», «Προσπέρασε τους», «Σκέψου το, γίνεται», κλπ.

    Πως σχετίζεται αυτό με το ποστ του Φιρφιρή;

    Καμία από τις «κοινοβουλευτικές» παρατάξεις μας δεν μπορεί να χτίσει την όποια συνταγή της, είτε αφορά «Fascista ala Cypriotα» είτε «Cypriota Che Guevara», αν δεν έχει ως βάση της αυτή ακριβώς την -ενισχυμένη -δίψα του σημερινού ανθρώπου να «φκει πουπάνω». Αυτό πουλά και ο Χριστόφιας, αυτό πουλά και ο Ανστασιάδης, αυτό πουλά και ο τΑΣΣΟΣ… Αλλάζουν μόνο τα σύμβολα, παραμένει ο μηχανισμός. Είναι έτσι πιο εύκολα «διαχειρίσιμος» ο άνθρωπος και «τρώει πιο εύκολα πιττούες».

    Αν δεν σε έτρωγε και εσένα αυτό το σαράκι… θα έκανες διάλογο. Αντ’ αυτού, μαθημένος να «ταπώνεις» εύκολα πρόβατα (δες ΕΔΟΝόπουλα)… αγκρίζεσε τζιαι πορτοκλωτσάς… Είναι και αυτό αστικής νοοτροπίας κατάλοιπο στις μέρες μας… η συζήτηση δεν είναι κοινή αναζήτηση αλλά μάχη των εντυπώσεων.

    Σαν τους πολιτικούς μας στα κανάλια τους, σαν την κάθε συζήτηση μεταξύ Ομονοιάτη-Αποελίστα, Ολυμπιακού-Παναθηναικού…

    Κρίμα.

  20. ^
    |
    Αγρινό

  21. Ε αγρινό εκαταλάβαν σε ούλλοι πλέον.

  22. Ηλίθιο Αγρινό

    1. Υποστηρίζεις ότι ο φασίστας-Κυπραίος ή ο υπερκομμουνιστής Κυπραίος εν πιο εύκολο να «πλαστούν» σε μια κοινωνία αστική (όπως η σημερινή;); Αν ναι, σε παρακαλώ εξήγησέ μου το γιατί τα μεγαλλύτερα κρούσματα φασιστικών νοοτροπιών είχαμε τα πριν 40-50 χρόνια, που η κοινωνία της Κύπρου ήταν σε πολλά λλιόττερο βαθμό αστική.

    Με κάθε καλή πρόθεση διαλόγου, εν θωρείς πούποτε αντίφαση στα όσα υποστηρίζεις; Εγώ βλέπω κάποιον με καλές μεν προθέσεις, να υποπέφτει δε σε εύκολα τζιαι αστήρικτα μαθήματα ηθικής, που (με λύπη το λαλώ) πλησιάζουν πολλά συντηρητικές νοοτροπίες. Συγγνώμη γιατί δεν μπορώ (όσο τζιαι να προσπαθώ) να δω τίποτε σε όσα λαλείς, παρά ένα «ήντα τζιαιρούς εφτάσαμε».

    Τζιαι κάτι τελευταίο: το να επικαλείσαι ένα φιλόσοφο της αρχαιότητας για να στηρίξει μια αμφίβολη θέση η οποία μπορεί να σταθεί μόνο μεταφορικά, εν η σιειρόττερη επίκληση στην αυθεντία που εννα μπορούσες να κάμεις.

  23. Τζιαι κάτι τελευταίο:

    Σύνταξε τη σκέψη σου τζιαι θκιάβαζε τζιείνα που γράφεις: τον ΔΙΟΓΕΝΗ ΤΟΝ ΚΥΝΙΚΟ (κεφαλαία, αλίμονο) εν σε εμένα που τον ανέφερες, όϊ στον impius. Εν εγώ που έπρεπε να (gasp!) «ξενιστώ» (ή να ξυστώ καλλύτερα)

  24. Υπέρ-φασίστες και υπέρ-κομμουνισταί δεν υπάρχουν (είδες κανένα να ανατρέπει τη συνταγματική τάξη;) ..και δεν είναι ανάγκη να υπάρχουν για να γίνει η δουλειά «τους» (των πολιτικών μας).

    Αυτό στο οποίο αναφέρεται ο Φιρφιρής -και για το οποίο by now πρέπει να εβλαστήμησε την ώραν που το εσκέφτηκε -δεν νομίζω να αφορά στην κυριολεξία φασισμό ή κομμουνισμό αλλά φαινομενικά ακίνδυνα και «άγευστα πολιτικά κόμματα» όπως το είπε.

    Φιρφιρή, εμετάφερα τη συζήτηση στο μπλογκ του Ασεβή για να πνάσεις.

  25. xate, na sou apantiso:

    1669, o John Reynolds eperigrapsen ta simptomata mias asthenias pou argotera tha onomazotan anorexia nevrosa

    1688, o Thomas Hobbes ekame to idio

    1694, o richard morton dia mia pio leptomeri perigrafi tis asthenias

    tziai paei polla pio piso, entopisan tin mexri tin ellinistiki periodo. san atomo pou «dipsa gia gnosi tziai gia tin ALITHEIA» (giati kefalaia?) an esheis prosvasi se electronic journal databases psakse sto european neurology ena arthro me titlo «Richard Morton: Origins of Anorexia Nevrosa».

    afto pou me «enoxlei kai me fovizei» einai pou nomizeis oti «den aftoegklovizese mesa sta klassika repertoria imimathon deksion tziai aristeron». eproseksa to pathos pou esheis me to na eisai anentaxtos. toso polla se apasxolei na eisai anentaxtos pou aftomata entaseis ton eafto sou mesa stin katigoria tou komplexikou pou prospatha na en anentaxtos, mia psevdesthisi an theleis pou sou dia tin aisthisi tis monadikotitas. an theleis mporoume na to analisoume tziai na anaptiksoume (akoma tziai me parapompes sto DSM).

    tziai ego epimeno. se kathe sxolio allaseis tzai tin thesi sou. eksekinises grafontas:

    «σπάζουμε μία αστική νοοτροπία και χωρίζουμε το ασπράδι (ο καϋμός για ανέλιξη) από τον κρόκο (ο φόβος για κοινωνική υποβάθμιση)»

    meta grafeis

    «Όταν ανάφερα «ανέλιξη» και «υποβάθμιση» δεν εννοούσα το θέμα κοινωνικής υπόληψης στη μορφή που είχε σε προ-αστικές κοινωνίες αλλά μιλούσα για καθαρά υλιστικές ανησυχίες.»

    eisai sovaros? (ti roto o malakas?) en egrapses touto pou egrapses tziai ethkievasame diladi tziai en ennoouses touto pou ennoouses tziai ekatalavame diladi. i koinoniki ipovathmisi en to idio prama me tin oikonomiki ipovathmisi, esheis dikaio, lathos mas.

    genika esheis polles ennoies sigxismenes, opos gia paradeigma touti tou astou, tziai xrisimopoias tes entelos xalara tziai afthereta tziai opion parei o xaros. pianeis mia sigkekrimeni leksi pou eshei mia sigkekrimeni ennoia, grafeis sto blog mou pos o diaxorismos toutos en isxiei pleon, eshei ena neo alla pale xrisimopoias tin TOSO afthereta tziai xalara (eksanagrapsa to touto ennen?)!! afou ta ksereis toso kala (mi xe) enna eprepe na isoun pio prosektikos pos ta xrisimopoieis.

    to allo, kamneis polles ipotheseis gia tous allous pou mia thkio kouventes pou grafoun tziai prospatheis na tous katigoriopoiiseis–parakseno gia ena anthropo pou eshei emmoni na men entassei ton eafto tou na viazete na entasei tous allous (ta edonopoulla, emas oti esinithisame na ta valoume me edonopoulla tziai perimenoume sigkekrimena pramata, to idio isxiei tziai gia tin katigoria astos).

    oso gia ton dialogo, en imoun oute ime diatethimenos na kamo dialogo mazi sou apla na ekfraso tin enstasi mou sto gelio sou sxolio me tin ftini epiklisi afthentias, pou epimeno–tziai en mas ekames tin timi na mas apantiseis akoma–dixnei oti en ksereis gia tin prama milas, ipothetis oti eshei ena geniko consensus metaksi diaforetikon disciplines i akoma tziai mesa sto idio disciplines. sirneis genikotites me tin elpida oti enna petixeis intellectual intimidation, kamnontas tin ipothesi oti enna tin fkaleis kathari epeidi taxa en tha kserei o allos gia ti milas.

    tin katigoria oti kamno maxi entiposeon tha ithela na tin diapsefso katigorimatika. o logos pou simperiferome epithetika san kavli en epeidi en mitsia i poullou tziai exo complex

  26. χαίρομαι που έγινε το πποστ έναυσμα για φιλολογικές και φιλοσοφικές συζητήσεις.

  27. Hello
    [url=http://gouykomititch.ifastnet.com/]venerableness[/url]


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Kατηγορίες

Αρέσει σε %d bloggers: