Αναρτήθηκε από: firfiris | Ιουλίου 25, 2006

Σκύψε ευλογημένε…

Άτε ολάν που οι παπάδες κάμνουν πίππες! Και τί μ’αυτό; Πολλίν καρκασιαλλίκκιν τζιαι σούσουρον για το τίποτε. Άμαν κάμνουν πίππες οι ππούστηδες μες τα πάρκα τζιαι μες το ππάρκιν του “ΟΧΙ” κανένας μα κανένας δεν ενοχλείται. Τί τους έπιασεν ούλλους με τον Λεμεσιανό απορώ και εξίσταμαι. Επειδή εν παπάς ο άνθρωπος πρέπει να τον φκάλουμεν πας την μούττην του σσιπέττου;
Εμπήκαμεν Ευρώπην πλέον, εξευρωπαϊστίκαν τζι οι παπάδες μας. Ουδείς μπορεί να πει ότι δεν σκύβουν πάνω απ τα προβλήματα του κόσμου. Ε ρε Γκουσκούνη που θέλετε ούλλοι σας. Το πρόβλημαν με την ροζ/αγια/μουσάτη πίππα τί είναι δηλαδή; Ας κάμουμεν ένα απολογισμό του όλου συμβάντος και θα δείτε ότι δεν τρέχει τίποτες.

α) Ο άνθρωπος εν κληρικός τζιαι δεν πρέπει να κάμνει έτσι: Πού το λαλεί τούτο μες την Αγία Γραφή. Αν εν κληρικός τα αρτσίδκια του έν δουλεύκουν του ανθρώπου; Εντάξει, τζικάτω στο Άγιον Όρος που ήταν ούτε κτηνά θυληκά έν έσιει οπόταν εν συγχισμένος ο άνθρωπος. Στο κάτω κάτω μιαν πιππούαν έκαμε, εν τζι έσσιυψεν το κοπελλούδιν πουκάτω να το γ******* (μπορεί να μεν εφκαίναν με τα ριάλια του).
β) Ο νεαρός έπεψε θύμα εκμετάλλευσης: 25 χρονών γάρος δεν πρέπει να λοαρκάζεται κοπελλούδι τζιαι να μου τον κάμουν να φαίνεται όπως το αγγουδερό το 12 χρονο που ακόμα φκάλλει δόντια. Αν με ρωτάτε εν ο παπάς που έππεσε θύμα εκμετάλλευσης! Εν 25 λίρες που εχρέωνεν ο μιτσής. Να πιστέψω εν έσιει πιο φτηνά; (Σκεφτήτε να φκουν και οι πόρνες του προηγούμενου άρθρου να φωνάζουν πως οι μιτσιοί τους “τρών” τη δουλειά κυριολεκτικά!” Ο μιτσής το μόνο παράπονο που μπόρει να έσιει, αν έσιει, είναι αν έβαλλεν δόντιν ο παπάς τζι αν καρκαλιούν τα γένια του.
γ) Το θέμα έλαβε πολλή δημοσιότητα και μάλιστα σε μια κρίσιμη περίοδο για της εκλογές. Χαλούου!!!!! Εν στην Κύπρο που είμαστε. Να κλάσουμε θα φκούν στα κανάλια να κάμουν αποκαλυπτικό ρεπορτάζ. Όσοι ασχολούνται με τις αρχιεπισκοπικές εκλογές έχουν ήδη αποφασίσει τί θα ψηφίσουν και δεν νομίζω για έναν βούκκο να αλλάξουν γνώμη. Όσοι ασχολούντε με την εκκλησία και θρησκεύονται δεν πρέπει να τους πτοήσει κάτι τέτοιο. Όσοι δεν ασχολούντε πάλε δεν θα αλλάξει η γνώμη τους. Έσιει κανένα που δεν έχει άποψη επί της εκκλησίας; Αφού εν έχουμεν υπόθεση τζιαι είμαστεν τζιαι ξεροτζιέφαλοι. Οι κληρικοί μας είναι κι αυτοί σαν την υπόλοιπη κοινωνία. Κάμνουμεν ότι κάμνουμεν, εκδιδόμαστε (οι ίδιοι ή η συνείδησή μας) και δεν ντρεπόμαστε. Έσιει 32 χρόνια γαμούν μας πισοκώλι οι Τούρκοι και ακόμα να αλλάξουμε στάση τζιαι τίποτε δεν είπαμε. Αντιθέτως χαζίριν να φωνάξουμεν πως θέλουμεν τζιαλλο. Εφάμε την πισοκώλι στο χρηματηστήριο τζιαι μετά που ένα άχχα-ούχχου εσυνηθίσαμε τζιαι εφάμεν την αντάρα. Ούλλοι θέλουμεν αξιοκρατία αλλά σσιύφκουμεν οικογενιακώς για να μπούμεν στην κυβέρνηση στην ράσιη του άλλου τζιαι πάλε δεν φκάλλουμε κιχ (λαλούμεν τζι ευχαριστώ.). Είμαστε μια χώρα που την τρώει ομαδικά κι από πίσω και όταν μας πιάσουν φωνάζουμε “έννεν εμείς, εν οι άλλοι”. Τζιαι τωρά κλαίμεν για μια πίππα; ΕΛΕΟΣ!
Για κάποιο λόγω μου θυμίζει τη σκηνή από το Βίο και Πολιτεία του Αλέξη Ζορμπά του Καζαντζάκη που κόφκουν τους μοναχούς μες τα ακάμωτα να κάμνουν τα αίσχυστα. Καλάν ρε κουμπάρε, λίβ εντ λετ λίβ είπεν ο Χριστός. Εδώ καράβια χάνονται, εγεμώσαμεν πρόσφυγες που τες σφαγές στον λίβανο τζιαι μεις ασχολούμαστε με τα ράσα. Τζιαι νάκκον αντροπή! Άτε τζιαι έκαμε του ντίπθροουτ ο παπάς, άτε τζιαι επλερώνετουν ο μιτσής. Τί θελουν δηλαδή; Επιχωρήγηση που την κοινωνική μέριμνα γιατί δεν φκάλλει τα προς το ζην ο μιτσής που μάλιστα εχουμίζετουν στους φίλους του κατά που λέγετε; Όξα κοινωνικές ασφαλίσεις τζιαι 13ο;
Διάβαζα σήμερα στον Πολίτη, με ολόκληρη σελίδα αφιερωμένη στο ζήτημα, επιστολές υποστηρικτών του ιερέα. Ότι εν καλός άνθρωπος, ακτήμων, αφιερωμένος στο έργο του (χεχεχε, ήρτεν μου γέλιο μόλις το εδκιάβασα) κλπ κλπ. Δεν αμφιβάλλω ότι μπορεί έτσι να είναι, αλλά η κουβέντα εν όπως την υπόθεση με τον Μάικκολ Τζιάκσον. Αφού τον υποστηρίζετε αφήστε τον να σας κάμνει πέϊπισίττινγκ ή να σας ξημολοήσει αντίστοιχα. Ο Χριστός το είπε “Γαρ λέγουσι οι δάσκαλοι τηρείτε και ποιείτε. Τα έργα αυτών ου ποιείτε”. Τούτα εν σημεία των καιρών όπως τα επροφήτεψε τζιαι ο Κοσμάς ο Αιτωλός. Προς τί ο τάραχος;
Ως λαός έχουμε ξεπέσει πολύ, δεν νομίζετε; Γαμάτε γιατί χανόμαστε, κι όσοι περισσότεροι ομοφυλόφυλοι, τόσο το καλύτερο για μας τους στρέϊτ στο κάτω κάτω. Ουδείς αναμάρτητος, νο χαρμ νταν, μόνο το κοσπεντάλιρον εσφύρισεν…

Advertisements

Responses

  1. α) Σύμφωνα με την Αγία Γραφή απαγορεύεται να χύνεις έξω από μουνί. Τούτο συμπεριλμβάνει πίππες, μαλακία, ισπανικά, πρωκτικά τζαι ένα σωρό άλλα. Διάβασε Παλαιά Διαθήκη τζαι Απόστολο Παύλο για λεπτομέρειες.

    β) Ο μιτσής που τον επαρέλαβε ο παπάς ήταν 17.

    γ) Σε γενικές γραμμές σωστός.

    ΥΓ: Υπάρχει τζαι μια άλφα ειρωνία, να μεν πούμε τίποτε παραπάνω, άμα έκαμες τα αδύνατα δυνατά για να μείνει ποινικό αδίκημα η ομοφυλοφιλία τζαι βρίζεις τους ούλλη μέρα ενώ είσαι ακόμα ένας πισογλέντης.

  2. en to metaxi estilan mas apagoreftiko diatagma ston politi simera, fantazoume enna to grapsoun avrio

    dimosiografika, efoson ediastavrosan tin eidisi (pou gia touto eimai siouri) itan sosto na dimosieftei to thema. ithika, logo proeklogikis periodou ktl en itan

  3. Ela omos pou oi Arxiepiskopikes ehoun mia idiaiterotita- sygkekrimena oti oi proeklogikes arkepsan dame tzai hronia, pou tin mera pou o Ttomys epathe to egkefaliko i oti itan tzeino pou epathen. Na men sou po oti akoma tzai o Pagkratios [thimaste ton Pagkratio] itan proimi proeklogiki…

  4. Eνα σχόλιο πάνω στο σχόλιο της Mικαέλλας.
    Eφόσον -λες- την διασταύρωσαν την είδηση, δημοσιογραφικα καλως ‘επραξαν και την δημοσιοποίησαν.Συμφωνω απόλυτα. Aρα, αφου όπως επίσης τονίζεις,την είχαν διασταυρώσει, αυτο σημαίνει οτι η ιστορία είναι αληθινη.Eίναι δηλαδη γεγονος αναμφισβήτητον ότι ο αρχιμανδρίτης του υποψηφιου Aρχιεπισκόπου Aθανάσιου, τον είχε παρασύρει τον νεαρο απο ηλικίας ΔEKAEΠTA ετων.Σωστό;

    Aν λοιπον αυτο είναι σωστο, δεν μπορω να κατανοήσω την άποψη σου ότι, απο HΘIKHΣ πλευρας η δημοσίευση-λογω Aρχιεπισκοπικων- ήταν, όπως υποστηρίζεις, λάθος…

    Kαι τούτο επειδη- οπως ευκόλως εννοείται- η αποκάλυψη πιθανον να βλάψει τον Aθανάσιο και αυτο – υποβάλλεις- δεν είναι ηθικο. Eίναι δηλαδη ANHΘIKO.
    Mα εφόσον η εφημερίδα (με την οποίαν συνεργάζεσαι)ΔIAΣTAYPΩΣE Tτην είδηση (αρα είναι αλήθεια) και εφόσον εδωσε χρόνο στον Aθανασιο να διερευνήσει την υπόθεση προτού δημοσιευθει αλλά ο Aθανάσιος προσπάθησε και προσπαθει να KOYKOYΛΩΣEI την ιστορία- απόλυτα ΔIAΣTAPΩMENH όπως λες-αυτο σημαίνει ότι ενας υποψηφιος για τον Aρχιεπισκοπικο θρόνο, αυτος δηλαδη που αν εκλεγει θα είναι ο κατεξοχην αρμόδιος για την ηθικη διαπαιδαγώγηση των χριστιανων της Kύπρου,ενέργησε ANHΘIKA.

    Mε βάση λοιπον την αποψη σου, όλα αυτα έπρεπε να παραμείνουν κρυφα, διότι λόγω Aρχιεπισκοπικων, η εφημερίδα όφειλε να μην ενημερώσει τον κόσμο ότι ενας ανηθικος αρχιμανδρίτης παρασυρει νεαρους. Διότι με την αποκάλυψη της αλήθειας, πιθανον να επηρεαστούμε και να μην ψηφίσουμε σαν Aρχιεπίσκοπο μας εναν ANHΘIKO Mητροπολίτη που με τόση ανεση κουκουλωνει ανηθικες υποθέσεις στην Mητρόπολη του. (Eπαναλαμβάνω ότι EΣY η ίδια τονίζεις ότι η ιστορία έχει διασταυρωθει και είναι AΛHΘINH!).
    Mικαέλλα, μήπως η λογικη έχει αποδράσει απο τα συγκεκριμενα γραφτα σου;
    BAΣIΛHΣ-Λευκωσια.

  5. ego prosopika to theoro anithiko nai, dioti ousiasiastika aftos pou dextike ta pira itan o lemesou athanasios kai oxi o defteros ti taxi aftou.

    alla prosopika, os foititria dimosiografias (asxeta an sinergazomai i oxi me ton politi, tha mporouse n aitan opiadipote efimerida) sigoura theoro oti EPREPE na dimosieftei i eidisi. itan kai thema dimosiou simferontos. apla theoro tin xroniki stigmi lathos. an toutos o anthropos ekamne afta pou ekamne edo kai 10 xronia, to na perimenan ena mina na epernousan oi ekloges kai meta en nomizo na allaze kai polla

    p.s. toutos o isaak, ematha pou kati lemesianous, pos en gnostos gay kai en poli kosmo pou eproseggise kata kairous. itan koino mistiko. akoma kai an den epairnan stis foto se eidiko pou tous eipe oti en afthentikes, en nomizo tosa xronia na evgalan to onoma tou anthropou xoris logo

  6. χαλλοόου κύριε φιρφιρή, τί λαλείς; Το να είσαι κληρικός κ να ζεις έτσι ζωή είναι πολλά ανήθικο. Εν αστειεύκω. Εν γίνεται να κάμνεις έτσι δουλειά – σσόρρυ λειτούργημα – κ μετά να συμπεριφέρεσαι έτσι. Δεν κάμνει τη δουλειά του σωστά. Τέλος. Ξέρεις πόσοι άνθρωποι επηρεάζονται από την εκκλησία; Ξέρεις πόσοι άνθρωποι ζουν δυστυχισμένοι πνιγμένοι μες τις ενοχές τους επειδή η εκκλησία(κ όλοι οι οπαδοί της) λέει τους ότι είναι ένα λάθος της φύσης; Φυσικά τζαι είναι μπικ ντίαλ!
    ελένη.

  7. kala re michaella, jintes fotografies, 0.3 megapixel pou ena palio-kinito, intalos sta anathema tis epiran «se eidiko» je eipan tous en alithines?

    dosmou ena photoshop, na se valw aggalia me ton korpatsiof. oti pellara thelete lalite

  8. Προς Mικαελλα,
    Mα είναι δυνατον να μην καταλαβαίνεις;
    Eπιμένεις ότι λόγω εκλογων επρεπε να καμουν το θέμα γαργαρα, διότι -λες- με την δημοσιευση υπεστη κριτικη ο Aθανασιος περισσοτερο αντι ο Aρχιμανδριτης…
    Xαλόου!!!! Eν ο μάστρος του, μανα μου! Kαι ενω γνωριζει ότι ο Aρχιμανδριτης του το παιρνει το γράμμα εδω και χρονια, εκμαυλίζοντας νεαρους που πάνε για εξομολόγηση, προσπαθει να παρουσιασει την αποκάλυψη σαν σκευωρία. Eνας τετοιος Mητροπολίτης που κρυβει την αληθεια και προστατεύει εναν ανηθικο, αξίζει να γίνει Aρχιεπισκοπος;;; Kαι αν ο Πολιτης περίμενε ενα μηνα και εκλεγόταν ο Aθανασιος, ολα θα ηταν για σενα μια χαρα…

    Παραδίδω, Mικαελλα, τα όπλα! Eίχα την εντύπωση ότι είσαι καλόπιστη και σοβαρη. Mε διαψεύδεις πανηγυρικα. Kρίμα- και είσαι και φοιτητρια δημοσιογραφίας… Tι είδους δημοσιογραφία φιλοδοξεις να κάμνεις με τέτοιες προκατακλυσμιαίες αντιλήψεις;

    Kρίμα και πάλι κρίμα. Eιλικρινα δεν σε καταλαβαίνω. Δινεις την εντύπωση οτι διαφωνεις απλως για να διαφωνεις, κλείνοντας ματια και αυτιά, ακόμη και στα ιδια σου τα επιχειρήματα που κονταροκτυπιούνται και και επιβεβαιώνουν ότι η λογικη έχει δραπετεύσει…

    BAΣIΛHΣ-ΛEYKΩΣIA.

  9. en eipa na kamoume to thema gargara. apla kat’emena logo epoxis to thema xanei tin ousia tou kai paei se alla epipeda, stin sfaira tis «ithikis» tou na plixthei o mitropolitis je oxi o pragmatikos ftaixtis.

  10. Mικαέλλα, τι απιστευτες ασυναρτησιες είναι αυτες που γραφεις; Aποτελεις κλασσικη περιπτωση του OY ME ΠEIΣEIΣ KAN ME ΠEIΣEIΣ…

    Παραδίδομαι!!!!
    Eλεοςςςςςςςςςςςςςς!!!!!!
    Zητειται Λογικη. O ευρών αμοιφθήσεται…
    Mικαέλλλλλα, πελλανίσκεις πλάσμαν κατα Θεον!
    Mήπως τελικα μας δουλεύεις και μεις καθόμαστε και ασχολούμαστε σοβαρα;
    Ή μηπως η πραγματικότητα είναι τόσο καταθλιπτικη, όσο φαίνεται απο τις αλλοπρόσαλλες απόψεις που διατυπώνεις;(Προσωπικα συμφωνεις και προσωπικα διαφωνεις με το IΔIO πραγμα, και επιμένεις να μη βλέπεις την αντίφαση που βγάζει μάτια και τη λογικη που εχει δραπετεύσει σε κόσμους πίσω απον Γαλαξία Δέλτα, τριτη παροδος αριστερα…).
    Eλεοοοοοοοοοοοοοοοοος!
    BAΣIΛHΣ-ΛEYKΩΣIA.

  11. Michaella: Skeftesai prin grapseis kati mesa sta blogs?

    Ean skeftesai tote epanalambanw oti xanneis ladkia.

    Elpizw toulaxisto ospou na teleiwseis tis spoudes sou stin agglia na strwseis llio san dhmosiografos.

  12. @eleni
    emena den me noiazei an o allos einai papas i ohi. gia mena oloi eimaste anthropoi. nai, einai katakriteo giati to shima tou apaitei mia alfa simperifora, opos px o astynomikos den prepei na klaiei, alla to sousouro egine giati en klirikos. so what? emena den me enohlei pou einai klirikos, pou ontos einai thesi empisteftiki kai thesi efthinis, alla giati to thema einai skandalo logo tis idiotitas tou anthropou.
    sto kato kato gia kapio pou asholeite me tin ekklisia epanalamvano afta pou eipa «gar legousi oi daskaloi tirite kai poiite, ta erga afton ou piite.» an kapios hanei pisti apo tetoio gegonos tote krima. i ekklisia einai synehistis tou logou tou agiou petrou (idriti tis ekklisias opos ti gnorizoume) kai prosopika amfivallo poly gia kapies didahes tis ekklisias pou graftikan kai ermineftikan apo anthropous pou sfalloun oi idioi. ohi giati katanaggi diafonoun me tin diki mou ithiki kai axies alla giati parousiazoun to logo tous os logo tou theou ena prama. o hristos (telios theos kai anthropos) emilan me logia apla jie xekathara stous athropous tous amorfotous , egw prosopika den dehome tin erminia kaneniou. omos ontos simfono 110% mazi sou oti polloi kremmounte pou ta logia tis ekklisias

    @giorgos. oi hristianoi imoun me tin entiposi oti dehoumaste tin kaini diathiki (pou symplironi, an ohi katargei, ton mosaiko nomo). o patriarhis vartholomaios an den kamnw lathos dilose oti «h ekklisia stamata stin krevatokamara tou allou. den mbainei sta ypnodomatia».

    @anonymous
    na sou doso mia photo mou na me valeis agalia me tin monica belucci je tin alyssa milano ginete?

  13. Sostos firfiri, i palaia diathiki «katargite» pou tin stigmi pou exoume tin kaini, diladi tin nea diathiki. O giorgos thelei enan update.

    An theleis fotografian file mou, na sou kamw. Enna valw background to kseniktikon mirabbella poji stin pallourkotissan, nan mennen telia asxeti oste na mporeis na tin xoumizese. En ok?

  14. @anonymous
    Δε καταργήται η παλαιά διαθήκη από τη καινή. Ήμουν σε μια ομιλία (mishimu) που ήταν κ ο Αντρέας Πιτσιλλήδης – ερευνητής που εργάζεται για τη μονή Κύκκου / από τους λίγους που δουλεύκουν για την εκκλησία κ που ξέρουν τί λαλούν – κ είπε ότι εν καταργήται τίποτε. Ότι ‘εν ένας πλούτος από συμπαντικές αλήθειες δοσμένες υπό μορφή θρύλων κ ιστοριών’ κ τελοσπάντον εν πετάσσουν τίποτε κ μελετούν τα πολλά προσεχτικά.

    @Φιρφιρής
    Απλά δεν είναι δίκαιο να έχουμε 2 μέτρα κ 2 σταθμά.. εννοώ ρε συ, ότι υπάρχουν αρκετοί άνθρωποι στο κόσμο που η ζωή τους είναι αφόρητη, λόγο των πραγμάτων που διδάσκει η εκκλησία. Μπορεί οι ίδιοι οι ομοφυλόφιλοι να μεν κρέμμουνται από τα λόγια της εκκλησσίας, αλλά αρκετοί άλλοι σε αυτή τη χώρα ΝΑΙ. Οι ομοφυλόφιλοι δε ζουν στο κόσμο τους. Ζουν στο δικό μας. Κ έρκεται η εκκλησία τζαι λαλεί τους ότι κοίταξε, σσόρυ, εν μπορείς να ζεις έτσι, τζαι οι υπόλοιποι σας μεν τους κοντέφκεται, επειδή δεν είναι σωστά τούτα τα πράγματα. Κ παράλληλα, υπάλληλοι της εκκλησίας, well ζουν ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΚΟΛΑΣΙΑ για να μιλούμε όπως μιλά η εκκλησία μας. Τωρά, εγώ νευριάζω, επειδή οι παπάδες δεν είναι το ίδιο με οποιδήποτε άλλον πολίτη. Αν εθέλαν οι παπάδες, εμπορούσαν να αλλάξουν την
    αντιμετώπιση της εκκλησίας στους ομοφυλόφιλους. Αντι για τούτο όμως, όχι μόνο καταριούνται τους καημένους, αλλά για τζείνους εν εντάξει να ζουν όπως θέλουν, επειδή .. εν τζαι τζείνοι όπως οποιοδήποτε άλλον κυπραίο? Ε, σσόρυ, αυτή η συμπεριφορά είναι εγωιστική, ανήθικη κ νευριάζει με πάρα πολλά. Συμπέρασμα, αν θέλεις να κάμνεις ότι θέλεις στη κρεβατοκάμαρα σου κύριε μου, να αλλάξεις δουλειά ή να σταματήσεις να καταριέσαι τους άλλους ομοφυλόφυλους Κ να τους δυσκολεύκεις τη ζωή τους. Με άλλα λόγια, να είσαι ειλικρινής! Εν πολλά βασικό πράγμα τούτο για ένα αντιπρόσωπο του Θεού, εννεν?

    ελένη.

  15. Η Εκκλησία εν ένας θεσμός που βασίζεται σε ένα σύνολο κειμένων τα οποία δέχουνται οι πιστοί ως θεόπνευστα. Τα θεόπνευστα πράματα εν καταργούνται, γιατί μετά απειλείς το αλάθητο του Θεού. Κακό πράμα! Φτάνεις στα όρια της αίρεσης. Εξ ου και η Παλαιά Διαθήκη είναι και θα είναι μέρος της Αγίας Γραφής, έστω τζαι αν συγκρούεται με τον Χριστό σε πολλά σημεία (πόλεμοι, τιμωρίες, εξουσία των κληρικών κ.ά.).

  16. Το λοιπόν. Εννα τα ξαναπώ γιατί τωρά που εδιάβασα ξανά τι έγραψα όντως εν έφκαλλα και πολύ νόημα. Ας εν καλά η κούραση.

    Λοιπόν θεωρώ ότι ο τρόπος που προσέγγισε ο «Π» το θέμα είναι λάθος. Δεν λέω πως δεν έπρεπε να το παρουσιάσει. Φυσικά και έπρεπε. Απλά το ζήτημα που έπρεπε να προβληθεί περισσότερο από όλα ήταν το ακόλουθο: ένας άνθρωπος με τέτοια γούστα, τα οποία εξέφρασε στο παρελθόν σε ένα 17χρονο (ασχέτως που πλέον είναι ενήλικας) δεν πρέπει να αφήνεται ανενόχλητος να έρχεται σε επαφή με τα παιδιά. Αυτό είναι το ηθικό ζήτημα που έπρεπε να θίξουμε. Έτσι όπως εξελίχθηκε το θέμα όμως, τελικά μπήκαμε με φουλ σε μια κατάσταση του τύπου «ο μητροπολίτης λεμεσου φταίει που δεν τον καθαίρεσε» ή κάτι τέτοιο. Άρα το ηθικό ζήτημα παραμερίστηκε εντελώς και κατέληξε το θέμα μια «κλειδαρότρυπα» στην κρεβατοκάμαρα κάποιου. Για μένα αυτό είναι ανήθικο. Η σημειολογία ήταν επίσης λανθασμένη. Ακούς εκεί έβαλαν την σελίδα ροζ! Από πότε έγινε ο «Π» τάμπλοιντ δηλαδή?

  17. Mικαέλλα,

    Πού σου νεύκω πού πάεις…

    Aν ‘ομως σε κάτι σου βγάζω το καπέλο, είναι ότι, παρόλη την επιθετικότητα και ειρωνεία που είσπραξες απο μένα και κάποιους άλλους, απανταςς χωρις να δείχνεις ότι ενοχλήθηκες. Aυτο το θαυμάζω και με προβληματίζει μήπως φάνηκα υπέρμετρα αυστηρος μαζι σου.

    Tι πίνεις βρε; Bάλιουμ;;;;;
    BAΣIΛHΣ-ΛEYKΩΣIA.

  18. Χωρίς να συμφωνώ ή να διαφωνώ με τη Μικαέλλα, εσύ κ. Βασίλη καλά κάμνεις να μιλάς καλλύττερα!

  19. Xρύσω, θα κάνω κάτι καλύτερο-και πιο σοφό.

    Θα το βουλώσω!κAI ΘA THN KΆNΩ ME EΛAΦPA ΠHΔHMATΆKIA.

    Ξέρεις, για μίαν ακόμη φορα, διαπίστωσα ότι η βλακεία είναι ανίκητη…

    Aλωνίστε μόνες σας, λοιπον-ειδικα εσύ που πετάχτηκες σαν το αππιητούριν να μου τραβήξεις τόσον αυστηρα το αυτί…

    Bαρκούμαι τους κομπλεξικους!

    BAΣIΛHΣ-ΛEYKΩΣIA.

  20. Φιρφιρη, σόρυ για τον καυγα σε ξενον αχυρώνα. Δεν θα το ξανακάνω.

    Θαυμάζω το πνεύμα και την πένα σου. Συνέχισε, έχεις χιούμορ-και μέλλον.
    BAΣIΛHΣ-ΛEYKΩΣIA.

  21. Kαι, Xρύσω, εγω τουλάχιστον μπορει να ήμουν ειρωνικος με την Mικαέλλα(και γιατι να μην είμαι, δηλαδη;) αλλα δεν της είπα-όπως άλλοι- ότι χάννει λάδκια. Aυτο δεν σε ενόχλησε αλλά σε ενόχλησε η όποια ειρωνεία που εξέφρασα, και μάλιστα μόλις έγραψα ότι με εντυπωσίασε η ψυχραιμία της Mικαέλλας…
    Aυτο μου την έδωσε.
    Tέλος πάντων, δεν χάθηκε και ο κόσμος. Σας αφήνω.
    BAΣIΛHΣ-ΛEYKΩΣIA.

  22. kyrie vasili palemaxe dimosiografiske mas ta exeis priksei. esi ise o kompleksikos pou kathese tziai asxolise me tous thnitous–pou???–sta blogs. elipsan ta ipsilou epipedou fora kirie mou na pouliseis pneuma? dixneis poso nou eshis pou ta pramata pou piannese tzai en se kanei, prepei na esheis ton telefteo logo, na tous apostomoseis oullous. de mas xe leo go.

  23. XA!
    E,λοιπον, έχεις (ανωνυμε-η)απόλυτο δίκαιο!Kαι…δεν θα το ξανακάμω!
    H μόνη μου δικαιολογία, κύριε εισαγγελεύ, είναι ότι, ενω μπήκα να απολαύσω τον ανυπέρβλητο Φιρφιρή, παρασύρθηκα σε ένα (περιττο και βλακώδη, όπως απεδείχθη) διάλογο κωφών.
    Ήμαρτον…
    Kαι..άντε γεια!

    Φιλάκια,
    BAΣIΛHΣ-ΛEYKΩΣIA.

  24. @eleni
    eheis dikaio oti i ekklisia me to na eleghei tin sexualiki zwi ton anthropon px skopos tou gamou einai i teknogonia kai monon etc etc kanontas etsi pio dinati tin parousiasi tis kai ton elegho pou askei. einai ena apo ta apomeinaria tou byzantinou kratous opou ekklisia kai dimosios vios kai kratos itan ena kai to afto. etilefonisa enos filou mou, pou einia ieromenos kai rotisa shetika me tin omofylofilia. i omofylofilia den katadikazete per se apo tin ekklisia alla pio syggekrimena o sodomismos. twra pws ginete to ena diha to allo allou papa evaggelio.
    epanalamvano, o hristos eipe jino pou eipe, agapate allilous. pou jiame jie ji i ekklisia oti thelei as lalei

  25. nomizo tzino pou ithele na pei o filos sou o ieromenos einai pos to na ton ligourevese den einai amartia omos na ton perneis einai 😛

  26. Βασίλη, αν δεν καταλαβαίνεις ότι ο τρόπος που μιλάς είναι προκλητικός, τότε να πας στο καλό! Πίστεψε με δε θα μας λείψουν καθόλου τα λεγόμενα σου!

    Τζιαι ‘γω ζητώ συγνώμη Φιρφιρή για τούτον που έγινε.

    Όσον αφορά το θέμα, οι προβληματισμοί της Ελένης εν πολλά λογικοί. Πχ. εσύ Φιρφιρή είσαι ένα ανοιχτόμυαλο άτομο και δε σε επηρεάζει το τι κάμνει ένας ιερομένος μες την κρεββατοκάμαρα του, όπως έχεις και την ικανότητα να αντιλαμβάνεσαι πολλά σωστά τι είναι η ουσία του χριστιανισμού, της ζωής θα έλεγα καλύτερα. Έχει όμως πολλήν κόσμο που ζει ακριβώς μες τις τύψεις, γίνεται κομπλεξικός και τελικά παρασιτεί γιατί συνέχεια συγκρούεται μέσα του η ανθρώπινη του φύση με τζίνα ούλλα τα ιδανικά που του λαλεί η Εκκλησία ότι πρέπει να κάμνει, ακριβώς γιατί εν κουβαλά τα ίδια μυαλά με σένα. Εν σοκαριστικό να ζεις με τις τύψεις σου και ξαφνικά να ακούεις ότι αυτός που σου τα δίδασκε εν τα εφαρμόζει.

    Γενικά πιστεύκω η Εκκλησία μας πάσχει. Ξέρω περίπτωσην παπά που θέλει να χτίσει μιαν οκέλλαν-εκκλησιά τζιαι να την αφιερώσει σε άλλον άγιο που τον προστάτην του χωριού που λειτουργεί γιατί λαλεί έχει παραπάνω άτομα με τζίνον το όνομα μες το χωριό. Εγώ όμως που είναι λλίον πιο πονηρή κάθουμαι τζιαι σκέφτουμαι ότι άμα γιορτάζουν παραπάνω άτομα, εν να γίνονται παραπάνω γιορτές, εν να διούν παραπάνω λεφτά οι πιστοί. Το παναΰριν του αγίου Α εν καλοκαίρι ενώ το παναΰριν του αγίου Β εν χειμώνα τζιαι εν πάει πολλής κόσμος. Πολλής κόσμος = πολλά λεφτά. Τζιαι ύστερα ο παπάς τζίνος φκαίνει κάθε κυριακή στον άμβωνα της εκκλησίας τζιαι λαλεί να είμαστεν ταπεινοί τζιαι ξέρω ‘γω τι άλλο.

    Δαμέ που θέλω να καταλήξω εν ότι τούτα ούλλα εν υποκρισίες που το μόνον που καταφέρνουν εν να διώχνουν τον κόσμο μακρυά που την ουσία.

  27. Egw sas 3ana8umizw pantws to e3hs: «EYTYXWWWWWS POY YPARXOYN POYTANEEEEEES»
    ——————————-
    ΓΙΩΡΓΟΣ: Σύμφωνα με την Αγία Γραφή απαγορεύεται να χύνεις έξω από μουνί. Τούτο συμπεριλμβάνει πίππες, μαλακία, ισπανικά, πρωκτικά τζαι ένα σωρό άλλα.
    ——————————–

    POSO 8EOS EINAI O ΓΙΩΡΓΟΣ

  28. Μεν με παρεξηγήσετε, εν έχω κανέναν απολύτως ενδιαφ΄ρον για τες αρχιεπισκοπικές εκλογές, ούτε θα ψηφίσω(τωρά που το ξανασκέφτουμε θα ψηφίσω τζείνον που θα τον φκαλουν με τα παραπάνω εξώγαμα ή την πιο ωραία φωτογραφία με τάγκα!)

    Έχω όμως μια σοβαρή απορία. Ο Τσουρούλλης που πιον υποψήφιον τα πιάννει; Διότι αν δεν τα πιάννει που κανέναν πρέπει να την σπάσει την πένναν του. Παπάρια μάντολες δημοσιγράφος!

  29. Εν τω μεταξύ έχει αποδειχθεί ότι οι φωτογραφίες που δείχνουν τον ιερωμένο να κάμνει πίπα έχουν γίνει με μοντάζ, άρα είναι ψεύτικες.

  30. Έτσι πράμαν εν αποδειχτικεν πούποτε

  31. Aυτο που συμβαίνει, είναι το εξης:

    O Aθανασιος λεγει ότι οι φωτογραφιες εσταλησαν σε σοβαρες ειδικες εταιρειες του εξωτερικου, που απεφάνθησαν οτι ειναι πλαστες.

    Aπο την αλλα, ο Πολίτης απαντά ότι οι φωτογραφίες που ο Aθανάσιος εστειλε στο εξωτερικο, εχουν ληφθεί απο την ιστοσελίδα του-είναι δηλαδη εκείνες οι φωτογραφίες οι οποίες είχαν υποστεί τεχνικη επεξεργασία απο την εφημερ’ιδα, ώστε να γίνουν καθαρότερες κ.λ.π. Mε αλλα λόγια, ο Πολίτης ισχυρίζεται ότι είναι πολυ φυσικο να τις χαρακτηρίζουν οι εμπειρογνώμονες σαν πλαστες, αφου όντως είχε γίνει επεξεργασία σε αυτες. Kαι προσθέτει ότι δεν θα χαρακτηρίζονταν πλαστες, αν ο Aθανασιος έστελλε στους εμπειρογνώμονες τις ΠPΩTOΓENEIΣ φωτογραφίες.

    Σε αυτο, ο Aθανασιος δεν είδα να απαντά ακόμη.

    BAΣIΛHΣ-ΛEYKΩΣIA.

  32. > POSO 8EOS EINAI O ΓΙΩΡΓΟΣ

    Άννα Βίσση τζαι μαλακίες…

  33. Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. Kitchen cabinet pullout shelves Drug review zyrtec

  34. Ρε παλληκαρια, τι γλώσσα είναι αυτή που μιλάτε!!!
    Απο πότε γράφετε ο Πούστης με 2 Π – ΠΠΟΥΣΤΗΣ.


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Kατηγορίες

Αρέσει σε %d bloggers: