Αναρτήθηκε από: firfiris | Ιουλίου 19, 2006

Πορνεία και συνδικαλισμός.


Ας εν καλά το Κόστα κκαφέ τζιαι η Σύτα που ήβρα ίντερνετ αβάττα. Φυσικά το αβάττα εν σχετικό γιατί πληρώνω τα ζουμιά τους τον κούκο αηδόνι αλλά ένιγουέϊς. Αφού πλέον ασχολούνται όλοι με τον Λίβανο και το χάλι του το μαύρο αποφάσισα να γράψω κάτι διαφορετικό. Θα γράψω για την πορνεία. Και έχουμεν και λέμεν…

Στον Καναδά, λίγο καιρό πριν αναχωρήσω για τα πάτρια εδάφη, μια κίνηση πολιτών, αδκιασερών και ευαισθητοποιημένων, απαιτεί να κατοχυρωθεί η πορνεία ως επάγγελμα και να συνδικαλιστούν οι πόρνες, ή οι sex trade workers όπως τες αποκαλούν ευφημηστικά (κάτι όπως το feminine hygiene product για τις μότες και pleasure enhancing lubricator για την βαζελίνη, ή το sex toy για τον μπήχτη.) Προσωπικά θεωρώ αισχρό να πουλά κάποιος το κορμί του με έτσι τρόπο (είται λέγεται πουτανιό ή μόδα η αρχή είναι η ίδια ένα περίπου) αλλά αυτό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.

Ουδείς μπορεί να αρνηθεί ότι οι πουτάνες γίνονται θύματα εκμετάλλευσης, εκούσια ή ακούσια, και στην κύπρο η κατάσταση έχει φτάσει στο αμήν. Επίσης ουδεις μπορεί να αρνηθεί πως μια οργανωμένη κοινωνία ωφείλει (η πορνεία είναι το αρχαιότερο επάγγελμα και δεν φαίνεται να έχει τάσεις να εκλείψει) να υποστηρίζει αυτά τα θύματα οικονομικής, σωματικής και κοινωνικής εκμετάλλευσης (ναι ναι ναι έσιει που το κάμνουν γιατί έτσι γουστάρουν αλλά μην τρελλαθούμε κιόλας. Έσιει καμιά που άμαν ήταν μιτσιά ελάλεν “να μεγαλώσω να γίνω πουτάνα όπως την τσιτσιολίνα). Αυτό που με ενοχλεί είναι η τάση της εποχής μας, που μέσα στην πολιτική ορθότητα, τον ατομισμό και τον φιλελευθερισμό που τιν διέπει, προσπαθεί να ισοπεδώσει απερίσκεπτα κοινωνικές αντιλήψεις και ήθη χαρακτηριστικά της κοινωνίας μας.

Στα ντοκυμαντέρ που ακολούθησαν τον σάλο στον Καναδά μίλησαν και οι δύο πλευρές. Οι υποστηριχτές έλεγαν ότι η πορνεία είναι από τα ελάχιστα επαγγέλματα που επιτρέπουν στην γυναίκα να είναι κυρία του εαυτού της [sic], όπου δεν είναι αντροκρατούμενα (για να μην πουμε ελέυθερο ωράριο και απολαβές) και πως δικαίωμα του κάθε ενός να διαχειρίζεται το κορμί του όπως θέλει. Η πορνεία είναι κατοχύρωμένο επάγγελμα (βλέπε Ολλανδία και Δανία για παράδειγμα). Ως τέτοιο δικαιούται και προστασίας από το νόμο με όλες τις οικονομικές του προεκτάσεις.

Όσοι εναντιώνονται ισχυρίζονται πως είναι ανήθικο, υποβιβάζει την ανθρώπινη αξιοπρέπεια στο επίπεδο του εμπορεύματος, πως υπάρχει άμεση σύνδεση κυκλωμάτων πορνείας και ναρκωτικών, κίνδυνος χρήσης βίας στην εργασία, αρρώστιες, θρησκευτικοί λόγοι, κλπ κλπ. Με λλία λόγια ο ένας το μακρύ του ο άλλος το κοντό του.

Η κριτική μου επι τούτου είναι πως ο καθένας μπορεί να κάμει ότι θέλει φτάνει να μην φκεί να θέλει τζιαι επιχορήγηση που το κράτος. Σιγά να μεν πληρώνω εγιώ για την κάθε πουτάνα τζιαι τον ππεζεβέγκη μουστακαλλή πάτρονο για να μουν κάμνουν συνδικάτα. Άλλο υποστήριξη τζιαι άλλον να σκύβουμε ομαδικά να δίνουμε κώλο. Άλλο να υποστηρίζουμε κάποιες ομάδες πληθυσμού και άλλο να τα κάμουμεν χαλί. Άλλο η ρύθμιση και μια κάποια κατοχύρωση και άλλο η αναγνώριση και επιχορήγηση.Αφού η πορνεία εν τόσο καλό πράμα να το βάλουν ως επιλογή τζιαι στα σχολεία με τους συμβούλους επαγγελματικού προσανατολισμού. Ξέρω πως πολλές γυναίκες είναι θύματα κυκλωμάτων πορνείας, θύματα παραπληροφόρησης (όχι κύριε Θεοδώρου, δεν ξυπνούν ούλλες οι Ρωσσίδες τζιαι να θέλουν να γινούν πουτάνες δακάτω. ο Ήλιος μας τζιαι ο βίλλος μας τζιαι οι λίρες μας δεν αξίζουν τόσο όσο νομίζετε). Πολλές είναι μορφωμένες, τίμιες μητέρες με παιδιά που πρέπει να τα ζήσουν , αλλά το να προωθήσουμε την πορνεία ως εναλλακτική λύση, μέσω του συνδικαλισού και της αναγνώρισης της για παράδειγμα, για ένα κοινωνικό πρόβλημα το κάνουμε χειρότερο. Φανταστείτε κορούδες να είσαστε στην τρίτη λυκείου να πάτε στον σύμβουλο επαγγελματικού προσανατολισμού και να σας πει τα εξής…

-Γιατί να κάτσετε προεισαγωγικές;
-Εμ, θέλουμε να σπουδάσουμε.
-Σκεφτήκατε ποτέ να ακολουθήσετε μια καριέρα στην πορνεία;
-Τί εννοείτε;
-Κοιτάξετε, με τους βαθμούς που έχετε ούτε καθαρίστριες δεν πάτε, αλλά θωρκέστε. Τώρα οι πορνεία είναι κατοχυρωμένη, αποδεκτή, με ψηλές απολαβές και δυνατή συνδικαλιστική δύναμη.
-Ίντα πράμαν κύριε!
-Γιωργούλλα μου, γαμιέσαι που γαμιέσαι, το σχολείο ούλλον ξέρει το, γιατί δεν το κάμνεις επάγγελμα μάνα μου;
-Εν σοβαρομιλάς κύριε;
-Καλώ, αφού η ΣΥΠΟΥΚ (Σύνδεσμος Πουτάνων Κύπρου) έσιει τζιαι εξοχικές κατοικίες στα Περβόλια τζιαι στις Πλάτρες για κάμνετε τις διακοπές σας, δωρεάν ιατρικές εξετάσεις, καλή γυμναστική, γνωρίζεις κόσμο, τζιμάσε ούλλην την μέρα, δέκατον τρίτον τζιαι όβερττάϊμ τες γιορτές, τί να τυρρανιέσαι τώρα με τα δκιαβάσματα.
-Άστα αστεία κύριε. Εννά χαρεί τζιαι η μάνα μου που δεν μπορεί να πληρώσει για σπουδές!
-Καλώ μάνα μου! Αντί να βουράς Ελλάδα τζαι Αγγλία με τα ίδια λεφτά πιάννεις τζιαι το αυτοκινητούι σου να κινήσε. Άσε που μπορείς να δουλέψεις τζιαι που το σπίτι.
-Ακούγετε ενδιαφέρων, πού μπορώ να μάθω περισσότερα;
-Ορίστε το ενημερωτικό φυλλάδιο “Είναι η πορνεία κατάλληλη για μένα;”
-Έσιεις δίκαιο κύριε σύμβουλε! Βουρώ γρήγορα να κάμω αποτρίχωσή.
-Δώσμου τζιαι το τηλέφωνο σου πριν να πάεις….

Advertisements

Responses

  1. Προσωπικά δεν βρίσκω καμία διαφορά ανάμεσα στην πορνεία και στο μόντελινγκ. Και στις δύο περιπτώσεις υπάρχει objectification of the being, δηλαδή το πνεύμα παραγκωνίζεται εντελώς και το σώμα λειτουργεί ως σκεύος (προς πώληση). Τώρα γιατί το ένα να είναι νόμιμο και το άλλο όχι δεν αντιλαμβάνομαι.

    Εξ όσων γνωρίζω στις χώρες που η πορνεία είναι κατοχυρωμένο επάγγελμα υπάρχει monitoring. Δηλαδή περνούν ιατρικό έλεγχο μια φορά τον μήνα, ελέγχονται οι συνθήκες υγιεινής και βέβαια πληρώνουν φόρους και κοινωνικές ασφαλίσεις.

    Βέβαια μιλούμε πάντα για αυτές που θέλουν και το κάνουν. Το να κλειδώνεις κάποια σε ένα δωμάτιο και να την αναγκάζεις να έρχεται σε συνουσία με τον κάθε ξυμαρισμένο μαννοχώρκατο που του είπε η γενέκα του «εγιώνι εν σου κάθουμε αν δεν λουθείς α κωστή» δεν νομίζω ότι έχει να κάνει σε καμία περίπτωση με τον συνδικαλισμό ή ακόμη και με το «επάγγελμα».

  2. michaella sto modelling en anoigeis ta podia sou kai gamiese oute se anagkazei kanenas na gamiseis ton kosti h ton yianni h na tou kameis kai kamia pippa.

    poullas tin omorfia sou sto modelling eite sta periodika eite se fashion shows eite stin tileorasi klp.

    touto en to idio me tin porneia?

    tora an ena montelo kanei kalitexniki gimni fotografisi pale theoreis to to idio me tin porneia?

    signomi pou tha sou to po alla einai texni stin opia pali den anoigei ta podia tis. poli liges einai autes omos pou dexonte na kanoun gimno. kai giati den dexonte?

    epeidi erxete mia michaella kai mia opiadipote me to mialo tis michaellas kai lalei oti me to na eisai montelo en to idio prama me tin porneia.

    oi parapano kopeles stin kypro pou einai montela to kanoun san deutero epaggelma. Exoun ta ptixia tous kai einai mia xara morfomenes. Vriskoun mia douleia proini kai meta mporoun na kanoun kai modelling.

    eimai fotografos, eimai kai kopela kai ksero arketes kopeles pou einai montela kai pistevo einai megali prosvoli pros autes tis kopeles auto pou eipes.

  3. Αγαπητέ ανώνυμε. Δεν είπα ότι είναι το ίδιο πράγμα, αλλά ότι έχουν το ίδιο concept δηλαδή παραγκωνίζεται το πνεύμα και πουλιέται το σώμα. Στην μία περίπτωση η εικόνα του σώματος και στην άλλη η αφή του (essence in existentialist language). Επίσης για μένα δεν υπάρχει διαφορά μεταξύ μιας γυμνής φωτογράφησης και μιας «ντυμένης» όσο αφορά το concept. Είναι καθαρά μια αγοραπωλησία της εικόνας του σώματος. Τώρα αν κάνεις το μόντελινγκ σαν πρώτο ή δεύτερο επάγγελμα δεν αλλάζει τη φύση του επαγγέλματος. Δεν αναιρώ σε κανένα το δικαίωμα να κάνει ότι θέλει με το σώμα του φυσικά, απλά επισημαίνω ένα γεγονός.

    Επίσης είσαι βαθύτατα γελασμένη αν νομίζεις πως όλες οι γυναίκες που δραστηριοποιούνται στην πορνεία το κάνουν επειδή είναι θύματα κάποιου. Υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες ανά το παγκόσμιο που το κάνουν κατ’ επιλογήν (εξωγενείς παράγοντες ίσως) και όχι επειδή έπεσαν θύμα μαστροπείας ή slave trade.

    Κατ’ εμένα το μόντελινγκ είναι όσο τέχνη όσο και η Δέσποινα Βανδή. Έχει σχέση με κάποια αντικείμενα τέχνης (σκηνοθεσία, φωτογραφία κτλ) όπως η Βανδή με την σύνθεση, την στιχουργία και την ερμηνεία, αλλά είναι δεν έχει ποιοτική υπόσταση.

  4. Φιρφιρή, μια πληροφορία… αν πας στην Λήδρας το πρώτο καφέ δεξιά μετά το Athlete’s foot… πιάνει τρια τέσσερα wireless σήματα δωρεάν, χωρις passwords… Μιαν νύχταν που επερνούσα που τζαμε είπαν μου το κάτι τύποι που εκάθουνταν τζαμέ τζαι ποσκολίουνταν…

  5. Oi fotografies rwswn constructivistwn me rouha pou shediasn oi idioi i paromoies apo tin sholi Bauhaus einai pornografiko yliko? O Warhol (shedo) olos? I modelling – ara re michaella porno?
    Kai ean einai tehni poios tin ehei vravefsei me to parassimo poiitikis ypostasis? I logw tou oti kapos poulisan kai pnevma ehoume afisei i epitrepsei mia pio ‘intellectualy’ friendly ermineia stin design parousia tous (tin objectified parousia tous diladi) se antithesi me tin parousia tis kate moss gia paradeigma – pou molis emfanistei ws atomo me ihnos estw voulisis -ara me pnevma pera apo to swma pou poula- den xeroume pou pan ta tessera kai vgenoume oloi na tin fame. Allo paradeigma einai i Annie Srpinkle.

    Halara stis episimanseis jai ena na kollisoumen sta kojina.

  6. fashion model – a woman who wears clothes to display fashions
    model= A person employed to display merchandise, such as clothing or cosmetics.

    prostitute= One who solicits and accepts payment for sex acts.

  7. dld diafonite oti to skevos pou xrisimopioun all the above einai to soma tous? ma enna me pellanete?

  8. Εν με κόφτει τζαι ιδαίτερα, αλλά νομίζω τζείνο που λαλούν οι άλλοι εν ότι μετρά τζαι λίο το τι κάμνεις με το σώμα σου. Εν μπορείς να λαλείς ότι εν το ίδιο πράμα να γλύφεις ένα γλυφιντζούρι σε σχήμα πούτσου με το να γλύφεις τον πούτσο ενός άγνωστου επειδή τζαι στα δυο χρησιμοποιάς το στόμα σου για σεξουαλικούς σκοπούς. Επαράσιεσα το πάλε…

    Να μας κάμει τζαι βρωμόστομους τούτος ο Φιρφιρής.

  9. an eshei kapia pou ashooleite me ton montelismo jie en eleftheri jie montelo i idia, tha ithela na me piasei tilefono kai na kanonisoume gia kafe kai na mou milisei gia to epaggelma tis! etsi gia na min ehw ki egw parexigimenes ennoies sto mialo mou 🙂 oi skopos mou einai timios kai agathos!

  10. Michaella, allo to poutanio kai allo to modelling gia diafimistikous skopous ktl.

    diladi to na gamiete mia kopella kai na pleronete en to idio prama me to na paei se mia fotografisi gia kapion proion?

    simfono me ola osa eipen to anonymo, kai to kalitexniko gimno den einai porno oute auto.

    modelling is not objectification of the being. den poulas to kormi sou gia gamisi

  11. Η Γιώτα Κουφαλίδου ίσως?

  12. vevaios kai den poulas to kormi sou gia gamisi! to poulas gia fotografisi!
    siga to diskolo prama pou eipa pou diskoleveste na to katalavete kai diastrevlonete ta legomena mou

  13. @michaella: To podosfairo (i kai alla athlimata opou to swma ‘metra’ ki ‘apodidei’) einai morfi porneias?

    Jai parepitontos ean katohyrwthei kai exasfalistei (oso exasfalistei) san epaggelma, tha exakolouthiseis na eheis arnitiki gnwmi gia tin porneia? I apla i enantiwsi sou vasizetai sto oti yparhei mesa stin exiswsi i ‘ekmetallefsi’ – akousia, ekousia, ypo piesi ktl?

  14. @dimitris: giati to mondeling einai morfi pornias? pios eipe kati tetio? ego pantos oxi!

    xanadiavase afta pou egrapsa kai dixe mou se parakalo pou eipa oti exo arnitiki gnomi gia tin pornia. antithetos exigisa oti einai dikaioma tou kathenos na kanei oti thelei me to soma tou. arnitiki gnomi exo gia tin katapatisi ton anthropinon dikaiomaton, kati puo simvenei kata koron sto sex industry

  15. quoting michaella: «Προσωπικά δεν βρίσκω καμία διαφορά ανάμεσα στην πορνεία και στο μόντελινγκ.»

    ma en na mas pellaneis? erxese les oti einai to idio pragma kai meta erxese kai allaseis ta? en mporeis na siggrineis ta dio. xonepese to.

  16. καλά εχουν πρόβλημα τα ελληνικά σου μάνα μου? εξήγησα πολύ καλά ότι δεν έχουν διαφορά στο κονσεπτ!

    καταλάβετε το! εν θα βάλετε στο στόμα μου λόγια που δεν είπα με το ζόρι!

  17. jie egw montelo! na valo ttoroudi pas to zinishin , fanellouda diafimistiki amaniki, kontopattalono, santaloudi i pantoflouda jie na provaro foukou dodekasmili….

  18. Oso afora human rights issues mazi sou. Hwris parexigisi omws na se rwtisw katitis?

    Exigisemou ti simainei ‘den vriskw kamia diafora anamesa stin porneia kai to modeling’? En simainei ( diladi «den ehei kammia diafora apo to») einai to idio.Ate estw paromoio.

    Episis re michaella aporeis (‘den antilamvanese’) giati enw i porneia einai paranomi to modeling einai nomimo. Exipakouetai pws theleis na perasoun kai ta dyo stin paranomia – i na ginoun jai ta dyo nomima jai elenhomena? Episis diavazwntas xana tin stasi sou se shesi jai me ta 2, nomizw kapou kolas sto oti yparhoun morfes ekmetalefsis kai agorapolisias ws vital elements sto pws kai ta 2 epaggelmata leitourgoun. Eisai yper i kata toutou se shesi me to swma ws prwti yli (‘skevos pros pwlisi’)? Kai giati?

    No hard feelings. 🙂

    @firfiris: Fkale jai kammia fotografia jai anoixe site porno. I model agency (analoga). 😉

  19. Einai ta dika sou ellinika pou exoun problima michaella.

    Eipes:»Προσωπικά δεν βρίσκω καμία διαφορά ανάμεσα στην πορνεία και στο μόντελινγκ.»

    kai meta eipes:»Δεν είπα ότι είναι το ίδιο πράγμα…»

    E kapou xanneis ladkia =)
    Filika panta

    Pambos

  20. Φιρφιρή,

    εν έχω ιδέα για την είδηση που λαλείς, αλλά εν μπορώ να καταλάβω γιατί ο συνδικαλισμός συνεπάγεται επιχορήγηση που το κράτος, τζιαι συνεπώς εν μπορώ να καταλάβω το κόλλημα σου. Τί σχέση έσιει το ένα με το άλλο;

    Εκτός τζιαι αν ζητούν επιδότηση τζιαι οικονομικές παροχές εκτός που νομιμοποίηση, αλλά εν αναφέρεις κάτι τέθκοιο.

  21. @ Δημήτρης: διασαφήνισα πιο κάτω ότι δεν βρίσκω διαφορά στο concept δηλαδή στο objectification of the being. Δεν ισχυρίστηκα σε καμία περίπτωση ότι είναι το ίδιο πράγμα. Και ο καλουψιής με τον πογιατζή εν έχουν διαφορά στο concept υπό την έννοια ότι είναι χειρονακτικές εργασίες, αλλά δεν είπα ποτέ ότι την ίδια δουλειά κάνουν. Όσο αφορά την νομιμοποίηση, είμαι υπέρ της νομιμοποίησης στης πορνείας ναι. Θεωρώ ότι ο καθένας δικαιούται να κάνει ότι θέλει με το σώμα του, απλά αφού είναι επάγγελμα πρέπει να λειτουργεί και ως επάγγελμα σε όλα τα επίπεδα (βλ. Φορολογία, δεοντολογία, κανονισμοί, δικαιώματα, κατώτεροι μισθοί κτλ.) Την άλλη σου ερώτηση με τα human rights δεν την κατάλαβα.

    @Πάμπο, συγχαρητήρια! Ξέρεις να απομονώνεις μια πρόταση από το ένα κατεβατό του άλλου για να παίξεις τον έξυπνο! Να γράψεις αυτό το skill στο cv σου!

  22. @michaella: It wasn’t so much to do with ‘human rights’ but with the real possibility of selling your body – thus marketing an object which you have split into (at least) two bits- regardless for the time being if it’s under the fairest of trade treaties or under the worst form of sweatshop econimics. (An extreme hypothesis I know – but this is a blog, and what’s more another person’s blog, so…) Where do you stand re the above, and furthermore where do you stand regarding the ‘objectification’ of the spirit? Can you actually so easily class them as two seperate entities – as two seperate products? And if yes, are they of eqaul sale-ability / potential (just to clear up your position vis a vis body politics in their boradest sense, which has been coming acros as a naive moralistic conservativism)? Or is it a case of ‘democracy’ and ‘free will’ for you – and what the fuck, we have signed the human rights convention so we need to honour it somehow?

    On the ‘same concept not same being (prama)’ or what clasifies one as a ‘proffesional’ (shetiko/i me to ‘eppaggelma) let’s not go into it now. We will both I believe come out as patheticly under-performing occasional reades of philosophical fragmnets. And as I said in my very first comment to this post ‘Halara me tis episimanseis’.

    Plus – sorry for the language shift – I have been in this english mode for the last couple of days and greek refuses to come out at this moment in time.

  23. @mariambas

    o pagyprios iatrikos sillogos, kai o paggiprios dikigorikos sillogos, an den apatome, einai ta rithmistika organa twn iatron kai don dikigoron antistiha (guilds) ta opoia ypo ti morfi syndikatou, an kai ohi episima kyvernitika synola, alonizoun.

    ti ennow. o pagiprios iatrikos syllogos kai monon, ehontas monopolio, apofasizei pios tha graftei giatros kai pios ohi. an den eisai melos tou sillogou den mboreis na askeis iatriki, an kai den einai kyvernitikos organismos. an kai afto einai sigoura hrisimo gia na apofevgoume tous tsarlatanous, entoutis i skepsi pws mia mi-kyvernitiki organosi ehei tosi exousia tin vrisko apo antidimokratiki mehri tromaktiki.

    me to idio skeptiko, ena syndikato pou tha organonei themata porneias, pou prosopika vrisko tin porneia epaishinti (ektos kai an ontos einai pragmati epilogi tou atomou kai ohi apotelesma exanaggasmou i oikonomikis exathliosis), tha apoktisi me ti sira dikaiomata kai exousies, i yperexousies, pou tha diaonizoun kai tha prostatevoun enan klado ston opios den epikratei eletheria opws tous allous kladous.

    an gia paradeigma kapios thelei na ginei giatros, apo diki tou voulisi, tha paei na graftei ston Pagkiprio iatriko suyllogo, to idio kai i fortigatzides, oi kaloupsides, siderades, xenodohoi, taxitzides klp klp. i pornia omos, opos apodeikniete, den einai katanaggi prosopiki epilogi tou atomou. isos einai stin evropi, alla stin kypro einai mia katafori ekmetallefsi. to na tin nomimopoioume me to kathestos syntehnias, guild, i otidipote allo stelnei prota ap ola lanthasmeno minima kai defteron anoigei tous askous tou aiolou gia polla paratragouda (skeftite ena patrono pou vallei tin rossida servitora melos tou syllogou oste na einai kalimmenos).
    sigoura o kanadas einai eti fotos mbrosta apo tin kypro kai kati tetoio isos malista doulepsei, omos parallilizontas me tin kypro ehw tis amfivolies mou.

    @demetris : malista file mou. modello tis foukous! Smila Model Agency Inc. Osoi den ehoun koilia, trihes, ttoroudin diko tous, kasperk sot ena heri kai pirouni sto allo gia na tsimpoun, aporriptonte asizititi.

  24. @firfiris: Tin digital inta tin esheis? Fkale fotografies na kamarwsoume, kortotoi kortotoi, tin dikaiwsi tis pragmatikis omorfias sior.

  25. Every once in a while it would be nice that you write in english,, haha can’t understand a thing!
    Anyway recieve a hug from Mexico
    Cheers my friend!

  26. Φιρφιρή,

    εν τζιαι αμφισβητώ γενικά τζιείνα που λαλείς. Εν εκατάλαβα όμως τί σχέση έσιει η νομιμοποίηση της πορνείας με τες επιχορηγήσεις.

    («…Η κριτική μου επι τούτου είναι πως ο καθένας μπορεί να κάμει ότι θέλει φτάνει να μην φκεί να θέλει τζιαι επιχορήγηση που το κράτος. Σιγά να μεν πληρώνω εγιώ για την κάθε πουτάνα τζιαι τον ππεζεβέγκη μουστακαλλή πάτρονο για να μουν κάμνουν συνδικάτα. Άλλο υποστήριξη τζιαι άλλον να σκύβουμε ομαδικά να δίνουμε κώλο…»)

    Τζιαι επίσης, εν εκατάλαβα σωστά, εν στον Καναδά που υπάρχει τούντο αίτημα, όϊ στην Κύπρο.

    Γενικά πάντως πιστεύκω ότι τυχόν νομιμοποίηση της πορνείας πρέπει να γινεί για 2 λόγους:
    1. Για να βοηθηθούν ούλλες οι πόρνες που εν συνειδητή επιλογή (σύνταξη, ασφάλιση κλπ)
    2. Γιατί η ίδια η νομιμοποίηση νομίζω εννά βοηθήσει να γίνουνται πουτάνες μόνο όσες το επιλέγουν τζιαι εννα περιοριστεί ο εξαναγκασμός

    Τεσπα, εν βαρκέσαι. Blog μοντέλο, το κάναμε μπουρδέλο.

  27. @mariambas

    emmesa i amesa ta organomena synola epihorigounte apo to kratos, eite afta einai kommata, organoseis, kiniseis politwn klp. gia paradeigma oi fortigatzides tote pou ekanan tin apergia. to monopoliako kathestos isodynamei me epihorigisi apo to kratos dioti den epitrepei stin oikonomia agoras na kalipsei ta diikitika tous esoda. Pai kapoios stin kyvernisi jie lalei «ego upostirizw tous fortigatzides/pilotous/paterimi makers/etc kai amesos pianei horigia.
    tha thimate kiniseis politwn epi dimopsifismatos posa lefta efasin. poso mallon gia alla synola

  28. Ρε φιρφιρή,

    συγγνώμη τζιόλας που επιμένω, αλλά μιλούμε για νομιμοποίηση του επαγγέλματος, τζιαι όϊ συνδικαλισμό. Εν πολλά διαφορετκά τούτα. Αν όμως στην κύπρο η νομιμοποίηση συνεπάγεται αυτόματα τζιαι συνδικαλισμό + έμμεση επιχορήγηση που το κράτος πάει να πει ότι ελεύθερη αγορά έννεν τόσο ελεύθερη γενικά.

    Φυσικά μπορείς να πεις «εντάξει, μπορεί να εν τούτη η κατάσταση για τα άλλα επαγγέλματα, αλλά όϊ τζιαι να πιερώννουμε τους πάτρωνους τζιαι τες πουτάνες». Βέβαια, αν το πεις τούτο, εν γίνεται ταυτόχρονα να λαλείς ότι εν έχεις πρόβλημα με την πορνεία αν είναι συνειδητή επιλογή.

    Θέλω να σου πω ότι βασικά, όπως σε καταλαβαίνω, εσύ λαλείς ότι εν θέλεις ακόμα μια επαγγελματική ομάδα να τρώει που το δημόσιο. Άρα γενικά εν το θέλεις τούτο, για οποιαδήποτε επαγγελματική ομάδα. Αν όμως τραβάς τη γραμμή μόνο στην πορνεία, τότε εν γίνεται να λαλείς τζιαι ταυτόχρονα ότι εν έσιεις πρόβλημα με τη συνειδητή επιλογή της πορνείας.

    Αυτά, τζιαι αν δεν εκατάλαβα κάτι καλά που τζιείνα πουείπες τζιαι τραβώ τη συζήτηση άδικα, συγγνώμη

  29. I pornia ine ontos to arxeotero epagkelma. Apo tous protous politismous pou anaptisonte sti mesopotamia, otan stin evropoi oi files zousan se katastasi zougklas, i pornia itan ena epagkelma pou oxi mono eksasfalize ta pros to zin stous ftoxous patronous kai ftoxes kopeles alla autoi oi anthropoi epitelousan kai kinoniko ergo. Stin arxea ellada pou kapioi progonolatris theloun na vlepoun os to idaniko state, i pornia ixe pari morfi ton ierion, kai fantazome oi patronoi tote itan oi antres ierois tou naou. Fisika oi episkeptes efernan diafora ilika agatha, opos trofima, ektos apo lefta, kai epitelousan iero ergo. Se alles kinonies to fenomeno auto ixe pari paromies diastasis opou oi ierodoules den itan apla kapies ftoxes amorfotes ginekes, alla orismenes apo autes itan morfomenes kai katixan simantiki thesi sto kinoniko sinolo askontas kai arketi epiroi, pragma pou den arese stis meseonikes kinonies pou tis katharizan legontas pos eftean gia tin xolera kai tous timorouse olous o theos kai teties alles vlakies.

    Sti kipro i katastasi, opos kai stin ellada kai livano, exi pari ksexoristes diastasis. Apo anilikes kopeles me plasta diavatiria mexri kai enilikes olon ton ilikion erxonte sti kipro, me ena megalo pososto auton na nomizoun oti erxonte gia na doulepsoun san servitores. I ftoxia stis europaikes anatolikes xores, opos episis se xores opos pakistan et cetera (en gousta touta) tis /tous othoi na rthoun edo. Pisteuo apo oles tis ilikies to megalitero kinoniko thema apoteloun oi anilikes ilikias 15 -18 pou erxonte sti kipro me plasta diavatiria gia na ikanopiounte oi oreksis oson mporoun na plirosoun. As skeftoun kapioi oti mporouse na itan kores tous prin pan. Sto vorio tmima tou nisiou ta kapare anigoun san ta manitaria se arithmous pou antistixoun me fast food places sti diki mas pleura. To lipiro ine oti i kiria pigi pelaton ine oi ellinokiprioi pou logo tis timis kai tis anonimias vouroun san tous pellous ampa kai xasoun. Isigagan vevea kai diafores afrodisiakes asthenies pou den ixame sto notio tmima, kai voithisan stin epanemfanisi allon simperilamvanomenou tou AIDS, ipatitidas opos episis kai diaforon idon mikiton sta genitika organa.

    I pornia sinepos den ine kati pou epireazi mono tis ierodoules kai tous pelates alla olokliro to kinoniko sinolo amesa i emmesa, kai as min nomizoume oti mono roumanes kai rossides exi giati exi kai polles nees kiprees pou itan douleuoun se masazidika ite eksagonte se xores opos i ellada.

    I pornia ine ena epagkelma pou tha iparxi se kathe kinonia, sigxroni kai melontiki. Iparxi opos vlepete i zitisi panta, kai sinepos tha iparksi kai i prosfora na tin kalipsi. Mias kai o kathe kipreos pantremenos me 4 koupelouthkia theli kai mia rosida kathe 2 weeks, en mporoume na kamoume kai allios.

    Apetite se mia sigxroni kinonika na eksalifthoun fenomena pouritanismou kai na aniksoume ta matia mas, toso se themata pornias oso kai narkotikon. Den mporoun na eksalifthoun, alla mporoun na nomimopiithoun, na katoxirothi i pornia san epagkelma, epivalontas kapio orio katotatis ilikias, sigxnous igeonomikous elegxous stous xorous ergasias alla kai sigxnes eksetasis stous/stis ergatries. Meso tis nomimopiisis eperxete o elegxos kai meso autou i prostasia toso ton ergaton/ergatrion oso kai tou ipolipou kinonikou sinolou apo diafores asthenies pou distixos den plitoun mono ergates kai pelates, alla kai sizigous, pedia kai olo to kinoniko sinolo.

    Meso tis nomimopiisis mpori episis na iparksi kai sosti enimerosi periorizontas kai tis drastiriotites orismenon athropon pou prospathoun na othisoun ginekes se tetion idon epagkelmata.

    As exoume ipopsi oti i kivernisi tha exi kai ena extra isodima, VAT.

    mporo na po kai alla, omos auta pisteuo ine ta pio simantika:)

  30. mia mikri simiosi: poli megalos arithmos montelon askoun episis ton arxeotero epagkelma, me to kostos tous na ine arketa pio psilo vevea kai me pelates mono osous exoun tetio reusto

  31. @Δημήτρης

    Personally I do classify the spirit as “the being” and the body as the “host of the being”. None can operate on its own of course, because a body sans spirit is a dead body and a spirit sans body is non-existent, in the sense that there it has no physical hypostasis. In a normal profession, e.g. a doctor the body is utilized to formulate a diagnosis (eyes, hands, ears etc) which is then analyzed and formed by the spirit. In the case of a model or a prostitute, the body is used per se, with the spirit (the being) being a mere observer of the very action, without it having an active role in the process.

    p.s. I’m not really sure I have answered your question 😛

    @Γιώργος

    Εντάξει, εν σημαίνει ότι επειδή μερικά μοντέλα εξασκούν είναι επίσης και πόρνες πολυτέλειας είναι όλα. Είναι πολύ παρακινδυνευμένη γενίκευση, αλλά δεν είναι λανθασμένη η επισήμανση σου.

  32. @mariambas

    den antitithome se alla epaggelmata giati einai siniditi i epilogi tous na ta akolouthisoun kai oudeis exanaggazete amesa. i porneia omos einai polles fores proion exanaggasmou kai os ek toutou, an kai arheotero epaggelma, den tha to evaza se idia moira me ta ypoloipa. an oles oi pornes askousan to epaggelma tote poly efharistos na katohyrothoun os synolo kathoti aftovoula parehoun ergo kai prosferoun koinoniki ypiresia. alla os ehoun ta pragmata afto den ishei kai se afto antititheme.
    ase pou einai klados pou proothate apo kyklous pou ehoun amesa i emmesa shesi me alla diktya opos tzogos, kyveia etc alla afto einai allou papa evaggelio

  33. BASILHS PAPAKWNSTANTINOY: «EYTYXWWWWWWS POY YPARXOYN POYTANEEEEEES»

  34. Nai sto syndikalismo. Nai sta dikaiwmata. Nai stis epiloges. Tziai oi papades na mas pespsoun thn eispra3h na pkioumen allh mia Chimay sthn ygeia tous.

  35. θελο να γαμισο


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Kατηγορίες

Αρέσει σε %d bloggers: